بمب های حمام – آنها چه هستند، چه چیزی در آنها وجود دارد؟ و چرا ما آنها را دوست داریم!

بمب های حمام توپ های حبابدار لذت بخش هستند. یکی را در حمام خود قرار دهید و برای یک تجربه حمام آرامش بخش و جوان کننده آماده شوید. هنگامی که آنها را در آب قرار می دهید، آنها شروع به دم کردن می کنند و عطرهای دلپذیر و مواد معدنی مفید برای پوست را آزاد می کنند که ما دوست داریم! اما، اغلب از خود می‌پرسم که بمب‌های حمام چگونه پدید آمدند؟ 

تاریخچه بمب های حمام

بمب‌های حمام حداقل 30 سال است که وجود داشته‌اند و از ابتدایی ساده‌تر به موارد مورد علاقه خانگی تبدیل شده‌اند.
طبق تاریخ، اولین بمب حمام در سال 1989 ساخته شد. زمانی شرکتی وجود داشت که محصولات طبیعی مو و زیبایی می فروخت، اما بعداً شروع به ساخت محصولات طبیعی اخلاقی خود کردند. این شرکت تصمیم گرفت محصولاتی را به The Body Shop عرضه کند و در نهایت به یکی از بزرگترین تامین کنندگان آنها تبدیل شد. برای ده سال آینده و بعد از آن.

بمب حمام از ALKA SELTZER الهام گرفته شده است. هدف این خلاقیت ساده افزایش یا بهبود تجربه حمام کردن با استفاده از گلبرگ بود. کره ها و اسانس ها.

بمب های حمام دقیقا از چه چیزی ساخته شده اند؟

هر دو بمب از انواع مختلفی از مواد طبیعی که در اکثر خانه ها یافت می شود، مانند بی کربنات سودا و اسید سیتریک ساخته شده اند. جدا از دستور اصلی. مواد تشکیل دهنده به طور متفاوتی به هر بمب حمام مخلوط یا اضافه می شوند تا جلوه های جذابی را ایجاد کنند. امروزه از زرق و برق، روغن های معطر و سایر مواد گیاهی برای تقویت اثرات بمب های حمام استفاده می شود.

سایر مواد مفید برای پوست عبارتند از نمک اپسوم و روغن بادام شیرین. نمک اپسوم برای تسکین درد عضلانی استفاده می شود، در حالی که روغن بادام پوست را نرم می کند. بیشتر مکان ها بمب های حمام را با روغن های ضروری که به طور طبیعی از طبیعت به دست می آیند، می سازند. با این حال، بسیاری از فروشگاه‌ها مستعد استفاده از روغن‌های خوشبوی کمتر اخلاقی هستند. اینجا در EcoReplenishers  ما به این افتخار می کنیم که هیچ محصولی با مواد غیراخلاقی تهیه نمی کنیم و این شامل بمب های حمام ما نیز می شود.

چگونه کار می کند:

بمب های حمام به دلیل واکنش های شیمیایی که هنگام تماس جوش شیرین و اسید سیتریک با آب رخ می دهد، گاز می گیرند. فرمول شیمیایی جوش شیرین یا بی کربنات سدیم NaHCO3 است. جوش شیرین به سرعت در آب حل می شود و سدیم با بار مثبت (Na+) از بی کربنات با بار منفی (HCO3-) جدا می شود. 

اسید سیتریک به طور همزمان حل می شود و یک یون هیدروژن واحد (H+) از بقیه مولکول جدا می شود. سپس هیدروژن با بار مثبت اسید سیتریک و بی کربنات با بار منفی از جوش شیرین با هم ترکیب می شوند و باعث ایجاد یک سری واکنش های بسیار سریع می شوند. یکی از محصولات نهایی دی اکسید کربن (CO2) است. از آنجایی که دی اکسید کربن یک گاز است، باعث می شود که حباب های کوچکی در آب حمام ایجاد شود و گاز لذت بخشی ایجاد کند. 

بمب های حمام ما:

بزرگترین مجموعه از بمب های حمام در فروشگاه ما مجموعه Pretty Fizzy Things ما است . در این محدوده، ما بمب های حمامی زیبا، چند رنگ و با رایحه مسحورکننده داریم که پوست شما را صاف و ابریشمی می کند – ما این را می دانیم زیرا خودمان آن را امتحان کرده ایم!

مجموعه Pretty Fizzy Things فقط بمب های حمام معمولی (بلکه زیبا) ندارد! همچنین شامل تخته های حمام، اسکوپ های حباب آدامس، بخار دوش و کرامبل پری دریایی است.  

بمب حمام آبگرم طبیعی 

بمب های حمامی به شکل قلب طبیعی اسپا یکی از اولین انواع بمب های حمامی بود که ما به فروشگاه آوردیم و هنوز هم مورد علاقه طرفداران هستند!

هنگامی که در آب جاری حمام ریخته می‌شود، این بمب‌های حمام مخلوط با ترکیبات اسانسی که به دقت انتخاب شده‌اند، به تدریج عطری آرام‌بخش ایجاد می‌کنند. آنها بدون ظلم و وگان هستند. 

رایحه ها عبارتند از:  رزماری و اکالیپتوس، مرکبات و رز شمعدانی.

برای به حداقل رساندن هرگونه پاکسازی اضافی، همه بمب‌های حمام آبگرم طبیعی یا بدون رنگ یا بسیار کم رنگ هستند.

بمب های حمام سعادت طبیعی

بمب‌های حمام طبیعی بلیس با تمام مواد طبیعی برای پایانی آرام‌بخش در روز یا شروعی تازه ساخته شده‌اند. آنها کاملاً وگان و عاری از ظلم هستند. هر کدام به صورت جداگانه در بسته بندی غیر پلاستیکی بسته بندی می شوند.

این بمب‌های حمام که با روغن زیتون، روغن‌های ضروری و نمک اپسوم دم کرده‌اند، بسیار مرطوب‌کننده هستند، رایحه‌ای ملایم و فقط مقدار مناسبی گاز دارند.

آنها را می توان به صورت جداگانه یا در مجموعه های سه تایی خریداری کرد. 

اگر بمب حمامی با مزایای مراقبت از پوست می‌خواهید، از بمب‌های حمامی با اجزای مصنوعی یا مواد اضافی مانند زرق و برق، پلاستیک یا سنگ اجتناب کنید. بعید است که این محصولات برای پوست شما مفید باشند و ممکن است برای پوست ظریف مضر باشند.

توصیه می کنیم به دنبال محصولاتی با مواد کمتر باشید و به جای ظاهر بمب حمام، روی عنصر مراقبت از پوست تمرکز کنید.

روغن‌ها و نمک‌ها ممکن است افزودنی‌های فوق‌العاده‌ای برای حمام باشند، پوست را تغذیه و مرطوب کنند و در عین حال رایحه و بافت دلپذیری به پوست بدهند. زرق و برق ها و رنگ ها می توانند باعث تحریک پوست ظریف شوند.